داریوش طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : باید ریل گذاری افزایش اشتغال و توسعه پایدار که از سال 92 در کشور انجام شده است بار دیگر با مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو با رونق کسب و کار ادامه یابد.
وی اظهار داشت : انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و باید اقشار جامعه در این حماسه و جشن ملی شرکت کنند.
وی با بیان این که حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان نظام را خنثی می کند، گفت : همه باید برای افزایش امنیت ایران اسلامی در این همایش سیاسی شرکت گسترده داشته باشیم.
فرماندار شهرستان گرمسار با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته، خاطرنشان کرد : برجام زمینه رشد اقتصادی و رونق کسب وکار در ایران اسلامی را هموار کرد و ایرانیان به این سند ملی افتخار می کنند.
طاهری اضافه کرد : جریان ها و احزاب سیاسی باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برنامه ریزی کنند چرا که احترام به نظر و دیدگاه طرفداران نامزدهای انتخاباتی رقیب می تواند در افزایش سلامت برگزاری انتخابات تاثیرگذار باشد.
وی اضافه کرد : با مشارکت پرشور مردم در انتخابات باردیگر جهانیان شاهد اتحاد و همبستگی ایرانیان خواهند بود.
فرماندارگرمسار تصریح کرد : ملت سرافراز ایران برای مشارکت پرشور در انتخابات لحظه شماری می کنند و از هم اکنون شوق حضور در مناطق روستایی و شهری کشور به ویژه این شهرستان نمایان است.
وی ادامه داد : رای مردم سرافراز ایران اسلامی پوزه استکبار جهانی را به خاک می مالد و با عزمی راسخ پرشورترین انتخابات را در 29 اردیبهشت شاهد خواهیم بود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.