به گزار ش ایرنا، در این میزگرد ، سعید متقی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ، سیدعباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان ، سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار شهرستان شاهرود، حسن ارگی فرماندار شهرستان مهدیشهر ، محمدمهدی کریمی فرماندار شهرستان میامی ، علیمحمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه و سعید افشار نادری فرماندار شهرستان آرادان حضور داشتند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت همرمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار می شود.
دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت : امیدواریم در انتخابات در کنار حضور باشکوه و گسترده مردم به لحاظ اجرایی نیز انتخاباتی سالم و قانونی برگزار کنیم.
سعید متقی افزود : 742 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در استان سمنان در نظر گرفته شده که 450 شعبه شهری و 292 شعبه روستایی است.
وی اظهارداشت : انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس ،برابر قانون و در فضایی امن و توام با نشاط به طور کامل رعایت شود و برای برگزاری این انتخابات 10 هزار نفر نیروی انتسانی از دستگاه مرتبط استان به کار گرفته شده است.
فرماندار سمنان در این میزگرد گفت : به یاری خداوند با حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ،سرنوشت و آینده پرافتخار برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.‌
سید عباس دانایی افزود : مشارکت بیش از پیش مردم نشان دهنده مردم سالاری دینی است و این انتخابات در مرکز سمنان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.
فرماندار شهرستان شاهرود گفت : حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای باعث یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب می شود.
سیدمحمدرضا هاشمی افزود : 29 اردیبهشت روز حماسه آفرینی مردم است که با دیگر با حضور پرشور این حماسه را رقم می زنند.
در ادامه میزگرد ، فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت : مردم سالاری دینی همواره یک اصل در جمهوری اسلامی ایران از زمان آغاز بکار این نظام مورد توجه مردم به عنوان صاحبان اصلی آن بوده و انتخابات یکی از نمادهای واقعی این امر مهم است.
حسین ارگی اظهار داشت : 57 شعبه اخذ رأی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد : مشارکت پرشور مردم در انتخابات از خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس که به پای این نظام ریخته شده پاسداری می کند و مردم در جهت مایوس کردن دشمنان ایران عزیز بایستی مشارکت بالایی داشته باشند.
فرماندار شهرستان آرادان انتخابات را تجلی و مظهر همدلی و احساس مسوولیت تمامی آحاد جامعه به آینده کشور دانست و گفت همه باید با دقت و با نشاط در این انتخابات شرکت کنیم.
سعید افشار نادری ادامه داد : حضور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده تایید نظام و قوام جمهوری اسلامی است.
فرماندار میامی هم گفت : انتخابات مظهر اقتدار نظام و میدان ظهور و بروز مردم سالاری دینی است و حضور در انتخابات استفاده موثر از حقوق اجتماعی شرکت کنندگان است.
محمد مهدی کریمی افرود: انتخابات در ایران نماد مردم سالاری دینی و حکومت مردمی در جهان است که بدخواهان و دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب می کوشند اهداف پلید خود را عملیاتی کنند .
فرماندار شهرستان سرخه با تاکید بر حضور حماسی مردم در این رویداد سیاسی گفت : 104 نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سرخه به رقابت خواهند پرداخت‌.
علی محمد مویدی زاده افزود : با مشارکت گسترده مردم در انتخابات اقتدار ملی افزایش می دهد و با خلق حماسه انسجام ملی ایرانیان به رخ جهانیان کشیده می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6026/7344
*خبرنگار : امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.