سرهنگ عبدالله حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : رویکرد این فرماندهی برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات برقراری امنیت و توجه به زیرساخت این امر مهم است.
وی اطهارداشت : از هم اکنون با برنامه ریزی های انجام شده نیروهای انتظامی در نقاط مختلف شهرهای استان حضور فعال دارند و با دقت اقدامات و برنامه های تبلیغاتی طرفداران نامزدهای انتخاباتی را رصد می کنند.
سرهنگ حسنی خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی برای افزایش پرشور آحاد مردم در انتخابات همواره در صحنه بوده و پلیس با هر گونه بی نظمی های احتمالی در ایام انتخابات برخورد جدی می کند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی در ایام باقیمانده تا برگزاری انتخابات در روز بیست و نهم اردیبهشت از سوی نامزدها و هوادارانشان ، تاکید کرد : طرفداران فقط برای نامزدهای خودشان تبلیغ کنند و از تخریب سایر نامزدها بپرهیزند.
وی در بخش دیگری، شبکه های اجتماعی را فرصت خوبی برای حضور مردم در انتخابات برشمرد و اضافه کرد : شبکه های اجتماعی فرصتی ارزشمند برای افزایش مشارکت پرشور مردم در انتخابات است و نیروهای امنیتی با دقت فعالیت طرفداران نامزدها را برای جلوگیری از تخریب و بی اخلاقی های احتمالی رصدد می کنند.
سرهنگ حسنی تصریح کرد : با برنامه ریزی های انجام شده ماموران نیروی انتظامی در 29 اردیبهشت در همه شعب اخذ رای حضور و امنیت و نظم انتخابات را برعهده دارند.
وی مشارکت پرشور مردم در انتخابات را وظیفه ملی و اسلامی دانست و افزود : آحاد جامعه باید با وحدت و همدلی، برای حضوری حداکثری در این رویداد سیاسی جهادی تلاش کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.