غلامرضا کاتب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : حضور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی، تضمین کننده ثبات انقلاب اسلامی است و همواره ملت ایران تاکنون با حضوری پرشور در انتخابات ، جواب دندان شکن به یاوه گویی های استکبار جهانی داده اند.
وی اظهارداشت : امنیت نظام بین المللی در زمان حاضر با جاسوسی و خونریزی استکبار جهانی به خطر افتاده است و مردم ایران با حضوری پرشور در انتخابات ماه آینده وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کنند.
وی خاطرنشان کرد : آرمان های انقلاب به معنی واقعی با حضور پرشور مردم در صحنه از توطئه های دشمنان در امان خواهد بود و باید آحاد مردم حضورشان را در صحنه های حساس نظیر انتخابات جدی بگیرند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که در 38 سال گذشته به هیچ عنوان آرمان های انقلاب اسلامی با منویات مردم دور نبوده است ، گفت : انقلاب اسلامی را بدون مشارکت مردم نمی توان تصور کرد.
کاتب تصریح کرد : هرچقدر به زمان انتخابات نزدیک می شویم باید وحدت مردم برای مشارکت پرشور افزایش یابد و جریان های سیاسی و محلی نباید با رویکردی اشتباه ،درصدد تخریب نامزدهای انتخاباتی باشند.
وی ادامه داد : مسوولان نظام جمهوری اسلامی اکنون باید برای برگزاری انتخابات پرشور برنامه ریزی کنند و تحقق منویات رهبر انقلاب در رابطه با خلق حماسه ای دیگر اصل قرار گیرد.
وی تصریح کرد : حضور پرشورمردم در انتخابات توجه به منویات رهبرانقلاب است و باید مردم و مسوولان برای تحقق این منویات در زمان برگزاری این دوره از انتخابات گام بردارند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برگزاری انتخابات در کشور برای افزایش رونق کسب وکار و رفاه اجتماعی در جامعه است و مردم نیز برای انتخاب افراد اصلح تلاش کنند.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 ماه اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
استان سمنان دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست و در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل به شوراهای اسلامی شهری و روستایی استان سمنان راه می یابند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.