به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد رضا ناصری شامگاه شنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد افزود: باید با برنامه ریزی صحیح از فضای مجازی در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی استفاده شود.
وی ادامه داد: اگر مسئولان فرهنگی و متولیان امر در استفاده از فضای مجازی در انتخابات برنامه ریزی شایسته نداشته باشند، دشمنان از این فضا برای ایجاد اختلال در انتخابات بهره می برند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید از فضای مجازی برای ارائه و انعکاس مطالب مورد نیاز و مفید برای مردم و جوانان استفاده شود و همراه با آن هشدارهای ضروری به اطلاع کاربران فضای مجازی برسد.
ناصری گفت: از کارهای مهمی که در فضای مجازی باید صورت گیرد، ارائه آگاهی به مردم و جوانان است تا بدون تحقیق و به راحتی هر خبر و مطلبی را نپذیرند، زیرا هدف دشمنان استفاده از فضای مجازی و ترویج مطالب نادرست با هدف به انحراف کشیدن نسل جوان است .
امام جمعه یزد در خصوص انتخابات 29 اردیبهشت ماه گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم به خصوص نسل جوان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و رئیس جمهوری فراهم شود.
ناصری در خصوص وظایف شورای شهر خاطر نشان کرد: شورای شهر نباید مرکز درگیری‌ها و اختلاف‌های حزبی و گروهی باشد و اعضای این شورا باید در زمینه رفع نیازهای شهر برنامه ریزی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: بر مردم واجب است که افرادی را برگزینند که تخصص لازم در عرصه های مختلف مدیریت شهری را داشته باشند.
نشست های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و با حضور استاندار و سایر مسئولان اجرایی و فرهنگی استان بر حسب نیازهای گوناگون استان در ارتباط با مباحث مرتبط با این ستاد برگزار شده است.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.