**اخبار کشوری در فضای مجازی استان سمنان
- تیم ملی کاراته مردان ایران با کسب سه مدال طلا و چهار مدال برنز در رتبه نخست جدول رده بندی سومین مرحله لیگ جهانی سال 2017 به میزبانی امارات متحده عربی قرار گرفت.
- آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از 22 فروردین 95 از دیگر اخبار مورد توجه بود، مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: داوطلبان نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می توانند طبق زمانبندی انتخابات از 22 الی 26 فروردین 96 برای ثبت نام اقدام کنند.
علی پورعلی مطلق افزود: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی شورای نگهبان، نامزدها می توانند از 8 الی 27 اردیبهشت ماه به تبلیغات انتخاباتی بپردازند.
- انفجار در ایستگاه مترو شهر سن پترزبورگ کشور روسیه که سه ایستگاه مترو این شهر بعد از انفجار بسته شد و برخی رسانه ها از کشته و زخمی شدن ده ها تن خبر دادند.
**اخبار محلی در فضای مجازی استان سمنان
- بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان سمنان در روز دوشنبه چهاردهم فروردین منجربه آبگرفتگی برخی مناطق و لغزندگی جاده ها شد، در پی باران شدید در مرکز استان سمنان، برخی از افراد از نبود مدیریت شهری برای استفاده از آب باران و جمع آوری آن به عنوان آب ذخیره و هدر رفت آن انتقاد کردند.
- سفر حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به سمنان از دیگر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود.
- ارسال تصاویری از نامهربانی برخی شهروندان در روز طبیعت بیان شد که با اظهار نظرهای مختلف همراه بود.
7344/6103 خبرنگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.