به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگاری عصر روز سه شنبه در جمع مدیران اجرایی مهریز با اشاره به اهمیت دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و رئیس جمهوری اسلامی افزود: تمام مقدمات کار طبق مقررات در شهرستان انجام گرفته است.
وی ادامه داد: تمام عوامل اجرایی و نظارتی وظایف خود را طبق قانون و برای انجام هرچه بهتر انتخابات با قدرت و درایت انجام می دهند و در این راه مهم به همکاری همگان نیاز مبرم است.
فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان مهریز گفت: تعداد 403 نفر در انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مهریز ثبت نام کرده اند.
رستگاری افزود: از این تعداد، 74 نفر در حوزه شهری و 329 نفر نیز در حوزه روستایی هستند و از مجموع کل افراد ثبت نام کرده 377 نفر مرد و 26 نفر نیز زن هستند .
فرماندار مهریز تصریح کرد: نتایج صلاحیت و عدم صلاحیت داوطلبین انتخابات شوراهای شهرستان مهریز تا آخر فروردین ماه سال جاری اعلام خواهد شد.
رستگاری در ادامه به اهمیت برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در خصوص خدمات سفر نوروز 1396و ارائه خدمات به مردم و مسافران در روز طبیعت و بررسی مشکلات ترافیکی احتمالی در ایام پایانی تعطیلات نوروز تاکید کرد.
انتخابات ریاست جمهوی و شوراهای اسلامی 29 اردیهشت ماه برگزار می شود.
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری یزد قرار دارد .
7541 /6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.