حسین خواجه بیدختی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان با دبیری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کلیه دستگاه های اجرایی و نهادهای مرتبط با خدمات سفر، در بخش های مختلف، امدادی، خدماتی، اقامتی و اسکان، فرهنگی، اوژانس، راهداری و انتظامی از امروز فعالیت خود را آغاز کرد و تا 25 فروردین ماه 96 ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: رزمایش مشترک ستاد خدمات سفر استان سمنان روز گذشته با حضور دستگاه ها و نهادهای مرتبط در حوزه های تخصصی به منظور نمایش هماهنگی و هم افزایی برگزار شد.
وی با اشاره به فعالیت 6 کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان سمنان، افزود : کمیته های ترافیک و ایمنی، امداد و نجات، بهداشت و درمان، حمل و نقل، بازرسی و اسکان، پذیرایی و تبلیغات با فعالیت دستگاه های اجرایی مرتبط به ارایه خدمت و نظارت بر روند خدمات دهی به مسافران می پردازند.
دبیر ستاد خدمات سفر استان سمنان با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان فعالیت خود را روزانه و با فعالیت و نظارت بخش های مختلف ادامه می دهد، گفت :مسافران نیز می توانند با شماره 09629 سامانه ملی اطلاع رسانی مسائل و مشکلات خود را گزارش و پیگیری کنند .
سالانه بیش از 20 میلیون نفر از جاده های استان سمنان تردد می کنند ، بر اساس اعلام میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، در نوروز 95 بیش از 256 هزار نفر گردشگر در این استان اقامت داشتند.
28 پایگاه اورژانس و 26 پایگاه امداد و نجات هلال احمر به صورت شبانه روزی از 25 اسفند 95 تا 15 فرودین 96 در استان سمنان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.