به گزارش ایرنا، جاسم جادری دوشنبه در نشست شورای ترافیک استان هرمزگان اظهار داشت: در 10 ماهه امسال تعداد کشته شدگان در تصادفات برون شهری هرمزگان 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته اما در تصادفات درون شهری در همین زمان حدود 28 درصد افزایش کشته شدگان را داشته ایم که نیاز است اقدامات مناسبی برای کاهش تصادفات در درون شهرها صورت گیرد.
وی ادامه داد: باید با فرهنگ سازی و کار آموزشی و تبلیغات بیشتر و توجه به توصیه های پلیس و نصب تجهیزات بیشتر در جاده ها به سمت کاهش تصادفات گام برداریم.
استاندار هرمزگان بر لزوم هوشمندسازی سیستم کنترل و ثبت تخلفات رانندگی تاکید کرد و افزود: فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین عبور و مرور از طریق آموزش های مختلف باید توسعه و ارتقا یابد.
وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و لزوم برقراری نظم ترافیکی در این ایام، تصریح کرد: مقدمات خوبی در سطح استان برای پذیرش مسافران نوروزی صورت گرفته و باید تلاش کنیم شرایط مناسبی برای آغاز سال نو فراهم شود.
افزون بر دو هزار و 844 دستگاه تاکسی و حدود 200 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس فعال است.
به گفته مسوولان سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بندرعباس برای پاسخگویی به نیازهای حمل و نقل درون شهری این شهرستان 430 هزار نفری حداقل نیاز به چهار هزار دستگاه تاکسی و 400 دستگاه اتوبوس است.
7198/2094
خبرنگار: فاطمه حسینی** انتشاردهنده: هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.