محمود بنانژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با این وجود اتاق اصناف مشهد آمادگی دارد تا وضعیت فعالیت این شرکت حمل و نقل را در سطح کلانشهر ساماندهی کند.
وی ادامه داد: بطور قطع شرایط به وجود آمده در حوزه مسیریابی تاکسیهای تلفنی می تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کند. فناوری ای که امروز در حوزه اپلیکیشن تلفن همراه در خصوص تاکسی سرویس به وجود آمده می تواند بسیاری از مشکلات موجود در این عرصه را حل و فصل کند.
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: باید پذیرشگر فناوریهای روز دنیا باشیم. استقرار تاکسی تلفنیها در سطح شهرها مشکلات مختلفی را از جمله پارکینگ و توقف بیش از حد خودرو در انتظار مسافر ایجاد می کند.
وی افزود: هرچند وضعیت فعالان عرصه تاکسی تلفنی در شهر مشهد مناسب نیست اما باید در جهت توسعه و به روز کردن کسب و کارهای سنتی و استفاده از فناوریهای جدید برنامه ریزی کرد.
فعالیت گروه فناوری تاچ سی از تابستان سال 1394 برای پیاده سازی و توسعه اپلیکیشن این شرکت با استقرار یک گروه 23 نفره متشکل از متخصصان، اساتید دانشگاه و برنامه نویسان حوزه وب، موبایل(iOS و Android) و متخصصان طراح رابط کابری و مالتی مدیا آغاز شد. ناوگان تاچ سی هم اکنون با تبلیغات گسترده فعالیت خود را در سطح شهر مشهد آغاز کرده است.
هزار و 950 واحد صنفی در چارچوب اتحادیه موسسات خودروسواری کرایه مشهد فعالیت دارند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.