به گزارش ایرنا، حسن ارگی روز یکشنبه در جمع مادران ، همسران و خواهران شهید شهرستان مهدیشهر با گرامیداشت 22 اسفند ، روز بزرگداشت شهدا گفت: جایگاه مادران ، خواهرانی که همسران ، فرزندان و برادران خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نبرد با دشمن فرستادند، جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی است.
فرماندارمهدیشهر اضافه کرد: مادران و همسران شهدا الگوهای واقعی صبر و مقاومت، الگوی ایثار و ایستادگی و فداکاری و نمادهایی هستند که با وجود آنها جامعه شاداب و زنده می شود.
وی با اشاهر به اینکه جایگاه مادران و همسران شهدا مانند مروارید برای جامعه ارزشمند هستند و به همین علت باید با دقت و توجه بیشتری به امور و مسایل آنان رسیدگی شود ، اضافه کرد: مادران شهدا، مادرانی هستند که دین خود را با تربیت فرزندان رشید، شجاع و دلاور ادا کردند و آن‌ها را برای رضای خدا به جهاد در راه خدا فرستادند و همسران فداکاری که با مقاومت و ایثار و گذشت مردان مؤمن و رزمنده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند، فرهنگ ایثار و شهادت را به اوج رساندند.
وی با بیان اینکه شما در دورانی توانستید فرزندانی را تربیت و به جبهه بفرستید که امروز برای نسل نوجوان و جوان جامعه الگو هستند، گفت: قدرت حقیقی کشور مربوط به ایثارگران، شهدا و دلاور مردی‌های آن‌ها است که آنچه بیشتر از همه می‌تواند سبب حفظ کشور شود ترویج همین فرهنگ ناب ایثار و شهادت است.
استان سمنان بیش از سه هزار شهید، هفت هزار و 600 جانباز و 243 آزاده دارد و شهرستان مهدیشهر 198 شهید در دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.