به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم تشکری روز یکشنبه در آئین تجلیل از مادران و همسران شهدا به مناسبت گرامیداشت روز شهدا با تسلیت به مناسبت وفات ام البنین، افزود: دیگر مشکل خانواده های شهدا موضوع مسکن است که متولیان امر تاکنون در این زمینه به قول های خود عمل نکرده اند.
وی بیان کرد: انتظارداریم با عملی شدن قول های مسئولان مربوطه رضایت خانواده های شهدا و ایثارگران در موضوع تامین مسکن جلب شود.
تشکری ادامه داد: در زمینه درمان اقدامات خوبی صورت گرفته است که راه اندازی موسسه توانبخشی ایثار گامی از این اقدام هاست.
وی گفت: هر چند این خدمات ذره ای از فداکاری های این خانواده ها را جبران نخواهد کرد و همه ما با علاقه ذاتی به عشق به حوزه شهادت به بخش خدمت می کنیم.
تشکری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: یکی از دغدغه های ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در این ارتباط با دستگاههای مختلفی برای محقق شدن این مهم رایزنی هایی صورت گرفته است.
وی در ارتباط با ساماندهی گلزار شهدای بوشهر گفت: این گلزار در فاز نخست با اعتبار 13 میلیارد ریال و با حمایت شورا و شهرداری تخصیص اعتبار شده که انتظار است تا سوم خرداد ماه روز فتح خرمشر به بهره برداری برسد.
تشکری ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده گلزار شهدای شهر بوشهر مرکزی برای فعالیت های فرهنگی شود.
وی تاکید کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم از این رو باید همگان در راستای تکریم و جلب رضایت خانواده های آنان اهتمام جدی داشته باشند.
در این آئین از مادران و همسران شهدای استان بوشهر تجلیل و گلزار شهدای شهر بوشهرغبار روبی و گل افشانی شد.
استان بوشهر دارای 2 هزار و 121 شهید ، 6 هزارجانباز و 434 آزاده یادگار ازهشت سال دوران دفاع مقدس دارد .
7210/6043** خبرنگار: سیده نیر قیمی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.