سید هادی کرابی سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حدود 20 هزار خانواده تحت حمایت از این خدمت بهره مند شده اند اظهارداشت: رقم مساعدت ویژه به هر خانواده تحت حمایت معادل یک ماه کمک هزینه معیشت واریزی ماهیانه این نهاد است.
وی افزود :این نهاد در سرفصلهای اشتغال ، درمان ، پرداخت کمک هزینه معیشت ، خرید ، ساخت و تعمیرات مسکن ، پرداخت کمک هزینه جهیزیه و ازدواج ، امور فرهنگی و تحصیلی و پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت حمایت خدمات ارایه می کند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز تأکید کرد : کمیته امداد با اجرای طرح های مختلف در صدد است پس از ایجاد اشتغال و کسب استقلال اقتصادی ، خانواده های تحت حمایت را از چرخه حمایت خارج کند .
وی با اشاره به اینکه توفیق در ارایه خدمات بهتر به نیازمندان مستلزم همکاری و همیاری آحاد مردم نوعدوست است، گفت: این نهاد به منظور یاری رساندن به اقشار محروم جامعه، طرح های متنوعی را در جهت فقرزدایی و فراهم نمودن زمینه مشارکت مردم در امور نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان با رویکرد اعتماد سازی به مرحله اجرا در آورده است.
کرابی افزود: در این بین از خیران دعوت می شود در موضوعاتی مانند اشتغال ، مسکن، درمان، اعزام به اردوهای زیارتی ، جهیزیه و تحصیل کمیته امداد را یاری کنند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با هدف تأمین آتیه و بهره مندی مددجویان از مستمری بازنشستگی، بانوان سرپرست خانوار سنین 35 تا 50 سال مشمول پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی ، انجام می شوند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز ادامه داد: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی طرح های موفق خودکفایی نیز با توجه به اهمیت توسعه کار آفرینی و فراهم نمودن امکانات لازم ، جهت گسترش فعالیت اقتصادی مددجویان نیز در دستور کار قرار دارد و هم اکنون در حال انجام است.
8029/ 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.