به گزارش ایرنا ،حجت‌الاسلام قربانعلی صفائی پور امام حمعه میامی ،در این آیین که درسالن اجتماعات معلم برگزارشد، با بیان این که نمازجماعت برکت ها و آثار سازنده ای دارد، گفت : نمازجماعت عامل توسعه کارهای نیک است .
وی افزود: نماز فساد را از جامعه برمی چیند ، بنا براین لازم است مردم نسبت به برگزاری این واجب الهی توجه بیشتری نمایند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی ، خاطرنشان کرد: این نشست باید خروجی مثبتی برای شهرستان بویژه مدارس داشته باشد و برای ترویج نماز باید از همه ظرفیت‌‌های علمی و فرهنگی استفاده شود.
وی بر لزوم زمینه‌سازی برای اقامه نماز اول وقت در اداره ها و نهادهای شهرستان تأکیدکرده و تصریح کرد: اگردرجامعه ای نماز رواج پیدا کند زندگی پاک نیز در جامعه گسترش می یابد.
صفائی پوربا بیان اینکه اقامه نماز اول وقت در سطح مدارس باید تقویت شود ،گفت: امروز دشمنان با راه اندازی شبکه های اجتماعی و ماهواره به دنبال غفلت جوانان هستند.
وی گفت: مدارس و خانواده ها می توانند با هماهنگی ، در مبارزه با آسیب های اجتماعی نقش خوبی ایفا کنند،
امام جمعه میامی با بیان این که ،نماز به تحصیل برکت می دهد ؛ گفت : روزانه باید دست کم 20 دقیقه ، کلاس‌های درس برای برگراری نماز تعطیل شود.
عباس صائمی مدیر آموزش وپرورش شهرستان میامی نیز گفت:در 80مدرسه شهرستان نمازجماعت برگزارمی گردد که این امر در 30 آموزشگاه باحضورروحانی انجام می شود.
وی افزود: تا زمانی که همه متولیان امور به مسایل دینی اعتقاد راسخ داشته و به واجبات عمل کنند؛ اهمیت مسائل دینی در بین مردم ترویج پیدا خواهد کرد.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان میامی اقامه نماز و اهمیت دادن به آن را یکی از راه‌های مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست .
در این نشست ازفعالان وخیرین نماز قدردانی شد.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده: محسن شاکری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.