به گزارش ایرنا، مهدی اسد پورچهارشنبه شب در جلسه مسئولان و رابطان بانوان شهرستان چادگان که در سالن فرمانداری برگزارشد گفت: شهرستان چادگان دارای دوبخش مرکزی وچنار رود است که در بخش مرکزی 13 روستا داریم ودر بخش چنار رود 53 وطبق آخرین سرشماری شهرستان چادگان بیش از 35 هزار نفرجمعیت دارد.
وی گفت: شهرستان چادگان یکی ازمناطق گردشگری استان اصفهان است که درایام تعطیلات مسافران وگردشگران از اقصی نقاط کشوربا فرهنگ های مختلف وارد این شهرستان می شوند.
وی افزود : با توجه به اینکه این شهرستان مکان های تفریحی وسیاختی زیادی دارد ولی وجود باغ بانوان یکی از نیازهای این شهرستان است که بانوان بتوانند مکانی را برای حضور همگانی داشته باشند و انتظار داریم در این راستا مسئولان استان عنایت ویژه ای به این شهرستان داشته باشند تا بتوانیم نیازهای بانوان را برآورده کنیم.
اسدپورتصریح کرد: در شهرستان چادگان 13 مجموعه فرهنگی تفریحی در حاشیه رودخانه زاینده رود وجود دارد.
مدیرکل امور بانوان استانداری اصفهان در این جلسه بیان کرد: حضور بانوان در مراکز آموزشی عالی قابل تقدیر است و باید دربرنامه ریزی های شهری از نظرات بانوان نیز استفاده شود.
الهه اثنی عشر تصریح کرد: مسئولان توانمندی های بانوان درجامعه در نظربگیرند وبا تشکیل کار گروه جایگاه زنان مشخص شود وبه آن اهمیت داده شود وازنظربانوان درکارهای مشورتی و نظارتی برای پیشرفت جامعه استفاده شود.
وی اظهارکرد: بستری فراهم شود تا بانوان بتوانند درکارهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی واجتماعی حضور فعال داشته باشند تا دچار آسیب های احتماعی نشوند که امیدواریم فرمانداری شهرستان با برنامه ریزی مناسب در شهرستان این بستر فراهم کنند تا ازتوانمندی های بانوان استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: درجامعه عده ای از زنان نان آور خانواده هستندکه باید در حوزه زنان اعتباراتی پیش بینی شود تا با ایجاد اشتغال، خانواده ها دچار آسیب های اجتماعی نشوند.
شهرستان چادگان در 100 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ف.ع/ 7153/ 2093 / 6022 ** دریافت کننده: اصغر دواتگر - انتشار : عمادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.