به گزارش ایرنا، آروین ودنیا کریمی چهارشنبه به هنگام ورود به شهر بندرعباس در مصاحبه با خبرنگاران گفتند: رکاب زنی را از 13 آذرماه سالجاری با هدف حمایت از کودکان کار و با شعار 'حمایت از کنترل و کاهش کودکان کار و گسترش صلح و دوستی' از شوش آغاز کردیم.
وی افزود: در این سفر که حدود 30 روز طول کشید ، مسافت یکهزار و 700 کیلومتر را رکاب زدیم و در اقامت سه روزه در شهر بندرعباس با تشکل های غیردولتی و مردم نهاد تحت نظارت بهزیستی دیدار خواهیم داشت.
دنیا کریمی ، فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و بالابردن سطح آگاهی های عمومی جامعه برای توجه به کودکان کار را از مهم ترین اهداف آغاز این حرکت عنوان کرد و افزود : تجربه های ما در سفری که به کشور گرجستان داشتیم و رویارویی با وضعیت نامناسب تکدی گری کودکان ما را برآن داشت که در بازگشت به ایران با آغاز این حرکت توجه ویژه مردم و مسئولان را در زمینه کودکان کار در کشورمان جلب کنیم و بگوییم با درمان این مشکل بسیاری از آسیب های اجتماعی برطرف می شود.
آروین کریمی نیز با اشاره به آسیب های جسمی و روانی پیش روی کودکان کار در جامعه ابراز امیدواری کرد: مسئولان ، با توجه بیشتر به مقوله کودکان کار ، برای کاهش این جمعیت و سامان دادن به آنها چاره اندیشی کنند.
غلامحسین رنجبر قائم مقام مدیر کل بهزیستی هرمزگان نیز با تقدیر از حرکت ارزشمند این زوج سنندجی ابراز امیدواری کرد: این حرکت زمینه ساز دیگر فعالیت های این زوج و سایر ورزشکاران در شناخت و آگاهی بخشی به عموم نسبت به آسیب های اجتماعی باشد.
این زوج سنندجی روزانه 100 تا 140 کیلومتر رکاب می زنند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.