به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، سید بیوک موسوی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، مهمترین دغدغه و تاکیدات مقام معظم رهبری را کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه عنوان و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع آسیب‌های اجتماعی به شخصه بطور مستمر، اقدامات و برنامه‌های انجام شده در این حوزه را رصد و پیگیری می نمایند.
معاون استاندار زنجان بر ضرورت همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید و خاطرنشان کرد: در این راستا باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در استان استفاده لازم صورت گیرد.
وی اقدامات انجام شده در حوزه آسیب‌های اجتماعی و موضوع مبارزه با مواد مخدر بعنوان یکی از این آسیب‌ها در کشور را چشمگیر و خیره‌کننده توصیف و یادآور شد: وزیر کشور به شخصه با برگزاری جلسات هفتگی و با پیگیری‌ها مجدانه، در راستای مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند.
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت ساماندهی افراد بی‌خانمان و متکدیان بویژه در ایام سرد سال، از شهرداری و متولیان این حوزه خواست تا نسبت به فراهم کردن امکان اسکان مناسب برای این افراد اهتمام جدی تری داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان افزود: معتادان متجاهر نیز چنانچه در قالب متکدیان یا افراد بی‌خانمان در سطح شهر حضور یابند، از سوی ماموران نیروی انتظامی جمع‌آوری و به مراکز اقامتی میان‌مدت و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی خواهند شد تا هیچ یک از شهروندان بویژه در این ایام سرد سال بی سرپناه نباشند.
6085
دریافت کننده خبر: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.