فرامرز محبوبی روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهارداشت: ۱۹۷ واحد صنعتی پروانه بهره برداری و ۲ هزار و ۱۹۲ واحد نیز سال گذشته در استان سمنان جواز تأسیس دریافت کردند.

وی یادآور شد:  ۲ هزار و ۳۸۹ جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه گذاری ۱۲۱ هزار میلیارد ریال در این استان در راستای رونق تولید صادر شد.

وی بیان کرد: فعال شدن واحدهای صنعتی استان سمنان با دریافت پروانه بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری به میزان حدود هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال منجر به ایجاد زمینه اشتغال ۲ هزار و ۸۱۵ نفر شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در یکسال گذشته، سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۴ هزار میلیارد ریال برای واحدهای صنعتی اخذکننده جواز تاسیس پیش‌بینی شد که با تکمیل و راه‌اندازی و صدور پروانه بهره‌برداری برای این تعداد واحد زمینه اشتغال بیش از ۵۴ هزار نفر در استان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان، اظهار داشت: تا کنون یکهزار و ۸۴۱ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: این تعداد واحد صنعتی با سرمایه گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر در استان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.