معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت، طی یکسال گذشته ، 200 پروانه بهره‌برداری در بخش صنعت استان سمنان صادر شده است .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان فرامرز محبوبی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای تیرماه سال گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر یکصد و نه هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود 66هزار نفر پیش‌بینی شده است .

وی با بیان اینکه در این مدت ، دو هزار و 660 مجوز صنعتی در استان صادر شده است گفت ، 200 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و دو هزار و 460 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند .

معاون تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در یکسال گذشته واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری حدود هشت هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود 3400 نفر را در استان فراهم آورده‌اند .

محبوبی با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان اظهار داشت: تا کنون دو هزار و 41 واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود 54هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از 53هزار نفر در استان شده اند .

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.