رامین صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای استفاده از تسهیلات تعداد ۲۱۱ طرح و واحد صنعتی در سامانه ثبت‌نام کردند که تعداد ۱۰۳ مورد  آنها با مجموع تسهیلات چهارهزار و ۷۰۰میلیارد ریال در کارگروه استانی مصوب و به بانک‌ها عامل استان معرفی شدند.

وی یادآور شد: تاکنون ۱۲ مورد از آنها با مجموع تسهیلات ۶۲۰ میلیارد ریال پرداخت شده و بقیه نیز  در بانک‌های عامل استان در مرحله بررسی قرار دارند و بر اساس اظهارات مدیران بانک‌ها حدود ۲۵ طرح در مرحله نهایی تصویب و پرداخت قرار دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل درباره اشتغالزایی در بخش صنعت گفت: براساس برنامه ریزی تا سال ۱۴۰۰ حدود  ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر با سرمایه‌گذاری ۱۵۷ هزار میلیارد ریال در بخش صنعت استان اشتغال می‌یابند.

صادقی تشریح کرد:  هم اکنون از این تعداد عملیات اجرایی ۲۶ طرح شروع شده که ۹ طرح آن صنایع غذایی و دارویی در شهرستان‌های اردبیل،پارس‌آباد و نیر، هشت طرح صنایع معدنی و مس در نمین ، مشگین‌شهر و خلخال، ۶ طرح صنایع شیمیایی سلولزی در خلخال ،اردبیل ،نمین ، نیر و کوثر،۲ طرح فلزی در اردبیل و کوثر و یک طرح صنایع نساجی در اردبیل است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.