علی اکبر عرب خراسانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: دانش‌آموزان و فرهنگیان در یک اقدام خداپسندانه با مشارکت کانون فرهنگی، هنری و تربیتی آموزش و پرورش با تولید روزانه یکهزار و ۵۰۰ ماسک و ۷۰ لباس بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا نقش‌آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان و فرهنگیان در پنج کانون فرهنگی، هنری و تربیتی آموزش و پرورش مشغول به  تولید ماسک و لباس بهداشتی هستند.

وی بیان کرد: لباس‌های بهداشتی تولید شده توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان در مراکز درمانی و ماسک‌ها بین آحاد جامعه به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا توزیع می‌شود.

عرب خراسانی تصریح کرد: ۳۲ نفر از قشر دانش‌آموزان و فرهنگیان در تولید ماسک و لباس بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا مشارکت دارند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی، هنری و تربیتی در شهرستان‌های آرادان، گرمسار، میامی، دامغان، شاهرود و میامی برای تولید ماسک و لباس بهداشتی همکاری می‌کنند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.