به گزارش خبرنگار مهر، سولماز میرزا محمدی ظهر دوشنبه ضمن بیان اینکه یک هزار و ۹۰۰ بسته بهداشتی به کادر بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشت ی، اورژانس ۱۱۵ و بیماران خاص این شهرستان اهدا شد، اظهار داشت: ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه، ۲۵ هزار ماسک N۹۵ و ۷۰۰ بسته دستکش معاینه برای مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ گالن ۲۰ لیتری، ۴۰۰ نیم لیتری و هزار گالن ۱۲۰ لیتری محلول ضدعفونی‌کننده نیز تاکنون در اختیار این مراکز قرارگرفته است، افزود: با توجه به اینکه کارکنان شبکه بهداشت و درمان در شرایط کنونی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و باید از این افراد و خانواده‌های آنان حمایت شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیان کرد: این دسته از همکاران به دلیل مشغله بسیار قطعاً فرصت کافی برای تأمین این اقلام بهداشتی را ندارند به همین سبب تهیه و توزیع این بسته‌های بهداشتی در راستای قدردانی از زحمات کم‌نظیر کارکنان شبکه بهداشت و درمان شاهرود انجام شد.

میرزامحمدی با تأکید بر اینکه مراکز درمانی نسبت به مراکز سرپایی در اولویت قرار دارند، اضافه کرد: معاونت غذا و دارو از اسفند در نخستین گام تأمین ملزومات حفاظت فردی پزشکان و پرستاران را که در تماس مستقیم با بیماران هستند در دستور کار قرارداد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.