سعید خجسته فر عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت : کمپ دوم فیلمسازی یک رویداد تولیدی-آموزشی برای کارگردانان فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان استان سمنان است که با همراهی مشاوران حرفه ای فیلم کوتاه برگزار می شود. 

وی افزود :اعضای انجمن سینمای جوانان استان  در دوره اول کمپ فیلمسازی آثار خوبی را تولید کردند و از اتفاقات ویژه کمپ دوم حضور  سید حسن سیدی پریشان از تصویربرداران باتجربه سینما در این طرح است که بر کیفیت تصویربرداری آثار  نظارت دارد و به گروه فیلمسازی در این موضوع مشاوره می دهد. 

وی ادامه داد : تولیدات این کمپ در یازدهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان که از معتبرترین رویدادهای هنری در استان است در تاریخ ۳ الی ۶ اسفندماه در سالن نمایش تالار آفتاب اکران خواهد شد و پس از آن از برگزیدگان آثار تجلیل می شود. 

مدیر انجمن سینمای جوانان استان سمنان  گفت : در این طرح آموزشی-تولیدی سهراب مرادی حقیقی علاوه بر ساخت یک فیلم در این کمپ  به عنوان مشاور در سایر آثار نیز حضور خواهد داشت.

خجسته فر  تشریح کرد : «کمپ فیلمسازی» ابتکاری از  انجمن سینمای جوانان استان سمنان است که دومین دوره خود را تجربه می کند  و انجمن سمنان این آمادگی را دارد که در آینده این ایده را با فیلمسازان انجمن سینمای جوانان در استان های دیگر نیز برگزار کند.

وی خاطر نشان کرد : یگانه الله بخش، میثاق کریمی، ابوالفضل ولی، اوین عزیزی، لاوین عزیزی و مرادی، فیلمسازان کمپ دوم  فیلمسازی انجمن سینمای جوانان استان سمنان را شامل می شوند و تمام فیلمسازان موظف هستند در آثار همدیگر در بخش‌های پشت صحنه و مراحل تولید مشارکت داشته باشند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.