سعید خجسته فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت : اردوی عکاسی با موضوع شعار سال «رونق تولید و مشاغل سخت» با حضور ۱۰ نفر از عکاسان انجمن سینمای جوانان استان سمنان به منظور برپایی نمایشگاه در هفته «فیلم و عکس» استان سمنان در سال جاری برگزار شد.

وی افزود: هفته فیلم و عکس استان سمنان به مدت سه روز با حضور عکاسان و فیلمسازان استان سمنان زمستان ۹۸ و با حضور استادان بخش های کارگردانی، پویانمایی و عکاسی برگزار می شود.

وی ادامه داد : دهمین هفته فیلم و عکس در سال گذشته با استقبال شهروندان و دانشجویان همراه شد و نتیجه برنامه های انجمن سینمای جوانان استان سمنان جذب حداکثری افراد به آموزش بود، در حال حاضر بسیاری از افرادی که سال گذشته در هفته فیلم و عکس حضور داشتند در انجمن سینمای جوانان به فعالیت های هنری در زمینه عکاسی، فیلمسازی، تصویربرداری، پویانمایی و رشته های مرتبط با فیلمسازی می پردازند.

خجسته فر گفت : یازدهمین هفته فیلم و عکس، زمستان ۹۸، با نمایشگاه عکس با موضوع «رونق تولید، مشاغل سخت»، ساخت فیلم های کوتاه در قالب «کمپ فیلمسازی دوم»، اکران فیلم های تولیدی انجمن سینمای جوانان سمنان و کارگاه های آموزشی توسط استادان کشوری همراه می شود.

وی تاکید کرد : هنرجویان انجمن سینمای جوانان استان سمنان در طول سال به فعالیت های هنری می پردازند و تولید و آموزش آنها فقط به هفته فیلم و عکس محدود نمی شود.  

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان خاطر نشان کرد : در ماه گذشته نیز کارگاه پویانمایی و استاپ موشن از جمله کارگاه های هنری انجمن با حضور استادان برجسته کشوری  محمد علی صفورا و اسماعیل شرعی برگزار شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.