سید محمد قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با  ایرنا ابراز داشت: با توجه به فعالیت هایی که در زمینه زیباسازی شهر انجام شده است و زیبایی هایی که  از گذشته در شهر سمنان وجود دارد، اولین جشنواره عکاسی سیما منظر و فضای سبز شهر سمنان با نگاه هنرمندان برگزار می شود.

گفت: اولین جشنواره عکاسی سیما منظر و فضای سبز شهر سمنان با همکاری تخصصی دانشکده هنر دانشگاه سمنان و انجمن سینمای جوانان استان سمنان فراخوان داده است تا آثاری که از جنبه عکاسی مورد توجه هستند انتخاب و به نمایش گذاشته شود.

وی خاطر نشان کرد: رویکرد این جشنواره دستاوردهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان و ارتباط مردم با فضای شهری است و هر عکاس می تواند ۷ قطعه عکس را در بخش حرفه ای به صورت فایل به دبیرخانه این جشنواره واقع در بلوار شهید چمران سمنان تحویل دهد، همچنین  این جشنواره آثار عکس موبایلی را نیز در بخش جداگانه بررسی و داوری خواهد کرد.

 وی ادامه داد : نمایشگاه آثار انتخابی اولین جشنواره عکاسی سیما منظر و فضای سبز شهر سمنان سوم دی ۹۸ برپا می شود و اختتامیه و اهدای جوایز ۹ دی برنامه ریزی شده است.

عکاسان می‌توانند آثار خود را تا سی‌ام آذر ۹۸ به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

مقام های اول تا سوم این جشنواره به انتخاب هیات داوران، به ترتیب ۱۰، هشت و پنج ملیون ریال و عکس برگزیده موبایلی سه ملیون ریال دریافت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.