«خسرو عیسائیان» روز پنجشنبه با بیان اینکه این کار در سال های گذشته نیز در بلوار طاقبستان اجرا شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت، عنوان کرد: شهرداری کرمانشاه امسال برای زیباترکردن چهره بوستان های کرمانشاه برنامه های بسیاری در دست اقدام دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه یادآور شد: هفته آینده تمام بوستان های شهر کرمانشاه با درختچه های سه و چهار ساله تزئین خواهند شد.

عیساییان افزود: اکنون در حال خریداری درختچه های موردنظر از نقاط مختلف کشور با کمک کارشناسان هستیم و پس از جانمایی دقیق درختچه در بوستان ها کاشته خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای کاشت این درختچه ها از مردم کمک خواهیم گرفت، گفت: در راستای محافظت بهتر از فضای سبز شهر کرمانشاه اقشار مختلف مردم و انجمن ها را به کار خواهیم گرفت تا حفاظت از زیبایی شهر به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

بلوار طاق‌ بستان با طول سه هزار و ۶۰۰ متر طولانی‌ترین بلوار جنگلی ایران است که از میدان طاق‌بستان در شمال این شهر آغاز شده و تا پل ولایت امتداد می‌یابد.

بلوار طاق‌بستان که ساخت آن در فاصله سال‌های ۱۳۴۸ تا ۱۳۵۱ خورشیدی انجام شد، مسیر اصلی حمل و نقل در بخش شمال غربی شهر کرمانشاه به‌شمار می‌آید و یکی از پرترددترین خیابان‌ها و اصلی‌ترین مسیرهای حمل و نقل شهر کرمانشاه محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.