رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: ماهانه بین 30 تا 40 تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، با اشاره به اقدامات در دست اجرا برای زیباترکردن چهره کرج اظهار کرد: وضعیت فضای سبز یکی از مهمترین المان‌های زیبایی چهره شهر است به همین دلیل شهرداری کرج امسال برنامه ویژه‌ای برای توسعه فضای سبز شهری دارد.

وی ادامه داد: امسال با تخصیص اعتبار مناسب، گلکاری معابر، درختکاری در سطح شهر، ایجاد فضای سبز عمومی و احداث پارک در مناطق مختلف در حال انجام است که این امر باعث افزایش نشاط و زیبایی شهر می‌شود.

وی افزود: در کنار این، این سازمان حذف آلودگی‌های بصری مثل تابلوها تبلیغاتی و امحاء نازیبایی‌های شهری را نیز در اولویت کاری خود قرار داده به طوری که در ماه بین 30 تا 40 تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه طی شش ماه گذشته اقدامات مناسبی برای زیباسازی نماهای آلوده شهر که چهره شهر را ناهمگون و نازیبا کرده صورت گرفته، اظهار کرد: این نماها را با رنگ خنثی امحاء می‌کنیم و در برخی مواقع نیز با رنگ نماکاری انجام می‌دهیم.

وی ابراز کرد: برای نماسازی شهری امسال برنامه ویژه ای داریم که محور آن میدان کرج تا پل هامون است که در نظر داریم علاوه بر کف سازی، نرده گذاری، ایجاد فضای سبز و نورپردازی، روی جداره این مسیر نیز کار کنیم.

وی توضیح داد: اگر زیباسازی این محور مورد توجه قرار بگیرد، با جذب اعتبار مناسب، این اقدام در سایر مناطق کرج اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: در کنار این، کاشی کاری، نقاشی و نورپردازی تقاطعات شهر هم در حال انجام است که همه اینها در وضعیت سیما و منظر شهر تاثیرگذار است.

وی ابراز کرد: به دنبال جمع آوری تابلوهای نازیبای مغازه‌ها و مراکز تجاری شهر هستیم تا با ساماندهی آنها کرج به شهری با روی زیبا تبدیل شود.

 

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.