علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح چند طرح عمرانی در حاشیه شهر مشهد افزود: وحدت رویه به این معنی است  که همه هدف مشترک پیشرفت کشور را با  وجود  سلیقه های مختلف سیاسی بپذیریم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در استان خراسان رضوی موفق باشیم باید برنامه ها به روشنی برای همه مردم بازگو شود و رسانه ها در جریان آنها قرار گیرند.
استاندار خراسان رصوی به تجمیع طرح های مربوط به حاشیه شهر مشهد و همکاری نهادهای مختلف با شهرداری این شهر اشاره و بیان کرد: امروز که ۳۰ سال از جنگ می گذرد روز به روز به این نتیجه بیشتر می رسیم که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
رزم حسینی افزود: مسائل پیرامون شهر مشهد دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز هست و ۳۲ دستگاه در قالب طرح نجات شهر در هشت پهنه در حال انجام مسئولیت ها در این زمینه هستند که امیدواریم سپاه از این میان سه پهنه را در دست بگیرد.
وی ادامه داد: طرح نجات از ابتدای مهر ماه آغاز خواهد شد و دستگاه های مختلف در آن بخشی از کار را به عهده دارند به طور مثال دستگاه قضایی نیز در این زمینه همکاری خواهد کرد و در جهت جلوگیری از پیشرفت حاشیه نشینی مطابق آنچه پیش بینی شده اقدام خواهد کرد.

شهر اسلامی بالا و پایین شهر ندارد

شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: در شهر اسلامی بالا و پایین شهر نداریم و وظیفه خود می دانیم تمامی شهروندان را به نقطه برابری از استفاده در امکانات برسانیم و  لحظه ای در این راه توقف نداریم.

محمد رضا کلایی افزود: این نابرابری ها درطول زمانی طولانی روی داده است و قطعا این وضعیت باید روزی تمام شود و مطابق سیره بزرگان دینی فرصت برابر برای دسترسی عموم فراهم شود و تلاش ما نیز تحقق همین هدف است.
وی ادامه داد: هم اکنون ۸۵ طرح در شهرداری مشهد در محدوده مناطق کم برخوردار و در حوزه های خدمت رسانی، فضای سبز،آموزشی و حمل و نقل در حال انجام و اجراست.
شهردار مشهد گفت: شهرداری در ۱۲ عرصه مشترک با سپاه در قالب قرارگاه شهیدبرونسی همکاری دارد و در قالب طرح نجات حاشیه شهر مشهد هم که استانداری خراسان رضوی در هشت پهنه متولی آن است سپاه دو پهنه را به طور کامل در اختیار دارد.

۳۲۲۱/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.