* روزنامه خراسان
این روزنامه عنوان 'وحشت 6 ریشتری' را برای صفحه نخست خود برگزیده و گزارش جامعی در خصوص وقوع زلزله در استان خراسان رضوی منتشر کرده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
عنوان نخست این ویژه نامه نیز ' افزایش قیمت گاز غیر قانونی است' به نقل از وزیر نفت است.
عکس صفحه نخست این ویژه نامه نیز به تصویری از تخریب زلزله در خراسان رضوی اختصاص دارد که با عنوان ' این بار بخیر گذشت' همراه شده است.

* شهرآرا
این روزنامه عنوان صفحه نخست خود را' صد لرزه' برگزیده و در خصوص وقوع زلزله در سفید سنگ خراسان رضوی و وضعیت بحرانی مشهد در شب گذشته گزارشی منتشر کرده و عکس صفحه نخست خود را نیز به تصویری از تخریب های زلزله اختصاص داده است

* روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه 'رسانه ها از هزینه کرد شهرداری مشهد سوال کنند'را به عنوان تیتر نخست خود انتخاب کرده است.
عکس صفحه نخست این شماره نیز تصویری از تخریب های زلزله روز گذشته در خراسان رضوی اختصاص دارد که با 'عنوان لرزه بر اندام خراسان' همراه شده است.

* روزنامه قدس
این روزنامه نیز عنوان نخست خود را به نقل از تولیت آستان قدس 'افزایش بهره وری؛مقابله با اسراف' انتخاب کرده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه به تصاویری از تخریب های زلزله، روند امداد رسانی و حمایت های انجام شده از خانواده های زلزله زده اختصاص یافته دارد که با عنوان 'پس لرزه های دلهره 6 ریشتری' منتشر شده است.

* وی‍ژه نامه استانی قدس
'از بودجه سالانه و تابلوهای شهری تا ترافیک و حمل و نقل ' عنوان نخست این نشریه است و عکس صفحه نخست آن نیز تصویری از مسکن مهر و همراهی آن با عنوان' تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی در خراسان رضوی' است.
7496/6012 خبرنگار:آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.