حبیب‌الله خجسته‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار برای روستاها در مناطق کوهستانی، کویری و صعب العبور است.

وی بیان کرد: شرایط، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه هفته جاری در استان سمنان مهیا و تدابیر برای پشتیبانی و انجام تدارکات نیز اتخاذ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: اقدامات برای امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم و زمینه برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در این استان به عمل آمده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در کشور، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره پشتوانه رای مردم را در انتخابات داشت و امید می‌رود که مردم استان سمنان در این دوره نیز مانند گذشته، انتخاباتی باشکوه رقم بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به نقش رسانه‌ها و تاثیرگذاری آنان در انتخابات اشاره و تاکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انتشار اخبار امید بخش، شور و نشاط سیاسی را در جامعه با هدف افزایش مشارکت مردمی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایجاد کنند.

۱۵۸ نفر برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ثبت نام کرده بودند.

در پایان نظارت استانی و کشوری شورای نگهبان بر صلاحیت داوطلبان و موافقت این شورا با درخواست انتقال سه نفر از نامزدهای انتخاباتی به حوزه‌های انتخابیه استان سمنان تعداد ۸۵ نفر تایید صلاحیت شدند که تاکنون پنج نفر از ادامه حضور در این رقابت سیاسی انصراف دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.