حبیب الله خجسته‌پور روز سه‌شنبه در آیین افتتاح ستاد انتخابات استان سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات ۱۰۰ درصد الکترونیک در برخی از شعبه‌های اخذ رای در استان سمنان برنامه‌ریزی شده است که برای اجرای این طرح پیگیری‌های لازم در دست بررسی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: اعضای ستاد انتخابات استان سمنان با وجود زمان قابل توجه تا آغاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای آمادگی برگزاری این رویداد مهم سیاسی و ارزشی را از هم‌اکنون دارند.

خجسته‌پور تصریح کرد: نام‌نویسی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه هفته آینده شروع می‌شود و نامزدها به چهار فرمانداری اصلی سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار برای نام‌نویسی مراجعه کنند.

در این آیین با حضور اعضای ستاد انتخابات استان سمنان در ارتباط با برگزاری پرشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در دوم اسفند امسال برگزار می شود بحث و تبادل نظر شد.

در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۱۰۹ نفر نامزد بودند که از این تعداد ۵۳ درصد رد صلاحیت، سه درصد منصرف و ۴۴ درصد تأیید صلاحیت شدند. بیشترین مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای مجلس ششم با ۷۶.۱ درصد و کمترین مشارکت در مجلس یکم با ۵۵.۵ درصد بود.

استان سمنان چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.