اسماعیل اسدیان روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : ۳۳ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی و ۱۷ شعبه نیز در بخش کالپوش رای مردم را جمع آوری خواهند کرد.

وی گفت : قانون‌مداری، رعایت اصل بی‌طرفی، امانتداری در کنار توجه به مشارکت پرشور مردم در انتخابات از راهبردهای مهم ستاد انتخابات برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

اسدیان با بیان اینکه کمتر از یک ماه تا برگزاری انتخابات باقی مانده ، تصریح کرد: دوم اسفندماه امسال مردم با حضور حداکثری و مشارکت پرشور خود در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام خواهند زد.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی فرمانداری میامی سلامت و امنیت در انتخابات را  مهم دانست و تاکیدکرد : با حضور حداکثری مردم ،همکاری و همراهی هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان حماسه بزرگی رقم خواهد خورد.

اسدیان ادامه داد: انتخابات سالم نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی است.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری میامی اظهارداشت: زمینه‌سازی حضور پر شور مردم در انتخابات پیش رو ، نیازمند مشارکت مسئولان است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان در دوم اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شهرستان میامی با ۴۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد و به همراه شهرستان شاهرود، از یک کرسی یا نماینده در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.  

شهرستان های شاهرود و میامی یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.