سید عباس دانایی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی انتخابات در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: برای شهرستان سمنان ۱۳۴ شعبه، مهدیشهر ۳۹ شعبه و سرخه ۲۰ شعبه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد:  ۵۴ نفر داوطلب برای کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه ثبت نام کردند که این تعداد نسبت به دوره قبل این حوزه انتخابیه افزایش قابل توجهی داشته است.

فرماندار سمنان بر نظارت برای جلوگیری از تخلفات تبلیغاتی زودهنگام نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و یادآور شد: ایجاد شور و نشاط برای حضور گسترده مردم این سه شهرستان در پای صندوق های اخذ رأی باید فراهم شود.

در نشست هماهنگی انتخابات با حضور فرمانداران و اعضا ستاد انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه و بخشدار شهمیرزاد برگزار و درباره مسائل مختلف انتخابات و هماهنگی های لازم برای تامین الزامات برگزاری انتخاباتی باشکوه ، سالم و در آرامش و امنیت کامل بحث و تبادل نظرشد و هریک از فرمانداران به گزارش اقدامات بعمل آمده شهرستان خود پرداختند.

داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی از ۱۰ تا ۱۶ آذر ۹۸ فرصت داشتند در مراکز تعیین شده در فرمانداری‌ها، وزارت کشور و یا نمایندگی‌های سیاسی ایران در سایر کشورها ثبت نام کنند.

استان سمنان، با جمعیت ۷۰۲ هزار نفری، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و برای هر کرسی در این دوره از انتخابات به طور میانگین ۳۹ نفر ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.