حبیب‌الله خجسته پور  عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد داوطلب با حضور در فرمانداری های شهرستان سمنان، گرمسار، دامغان و شاهرود استان سمنان خود را برای حضور در مجلس شورای اسلامی داوطلب کردند.

وی ابراز داشت: در اولین روز ثبت نام، ۲ آقا در حوزه انتخابی سمنان، مهدیشهر و سرخه، سه نفر شامل ۲ آقا و یک خانم در حوزه انتخابی گرمسار و آرادان، ۲ آقا در حوزه انتخابی شاهرود و میامی و ۲ آقا نیز در حوزه انتخابی دامغان، برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

خجسته‌پور ادامه داد: از مجموع ۹ داوطلب ثبت نامی روز اول، ۲ نفر مدرک تحصیلی دکترا و هفت نفر مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس دارند.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به بازه سنی داوطلبان حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: یک نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۲ نفر در بازه سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، یک نفر در بازه سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، یک نفر در بازه سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، ۲ نفر در بازه سنی ۵۱ تا ۵۵ سال و ۲ نفر نیز در بازه سنی ۵۶ تا ۶۰ سال هستند.

در اولین روز ثبت نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان هشت نفر که همگی آقا بودند، داوطلب شده بودند.

داوطلبان ثبت نام در انتخابات مجلس تا ساعت ۱۸ روز شانزدهم آذر ۹۸ فرصت دارند با ارائه مدارک لازم در مراکز تعیین شده در فرمانداری ها ، وزارت کشور و یا نمایندگی های سیاسی ایران در سایر کشورها ثبت نام کنند.

 استان سمنان با جمعیت ۷۰۲ هزار نفری ۴ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.