نعمت الله نعمتی در گفت و گو با ایرنا افزود:تیم والیبال  دانشگاه آزاد اسلامی دامغان بر سکوی نخست رقابت‌های والیبال ایستاد.
وی ادامه داد: در بخش فوتسال نیز، تیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قهرمان این دوره از جشنواره شد.
نعمتی اضافه کرد: در رشته بدمینتون این رقابت‌ها، سیدحیدر جعفری و مسعود طاهری شهرآیین از دانشگاه صنعتی شاهرود حائز رتبه برتر شدند.
وی افزود: در تنیس روی میز برادران نیز، علیرضا جلالی از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و جمشید تابش پور از واحد دامغان، به عنوان قهرمان و نایب قهرمان معرفی شدند.
نعمتی گفت: در تنیس روی میز خواهران، ملیحه اردکانی زاده از دانشگاه دامغان و مریم السادات آقاعمو از فنی و حرفه‌ای استان، اول و دوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: در پرتاب دارت مردان، حسین اقبالی از دانشگاه ایوانکی، در پرتاب دارت بانوان، مژده سهرابی از فنی و حرفه‌ای استان و در مسابقات طناب‌کشی نیز، تیم دانشگاه آزاد اسلامی دامغان به عنوان افراد نخست معرفی شدند. 
 نعمتی تصریح کرد: دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید استان به مدت یک روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با شرکت ۱۵ تیم و حدود ۲۰۰ ورزشکار برگزار شد. 
وی ادامه داد: در این جشنواره، مسابقات در دو بخش ویژه خواهران و برادران و در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت و طناب‌کشی و مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی نیز هم‌زمان در همین موعد برگزار شد.
مجموعه ورزشی بعثت دانشگاه برای مسابقات ورزشی و مجموعه خوارزمی به منظور مسابقه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.