نعمت الله نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان سمنان در دامغان برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این دوره از مسابقات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در قالب ۱۵ تیم و بخش‌های ویژه خواهران و برادران رقابت می‌کنند.

وی بابیان اینکه رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت و طناب‌کشی در این دوره از مسابقات گنجانده‌شده است، افزود: در حاشیه برگزاری این مراسم مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی نیز هم‌زمان ورزشی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بابیان اینکه یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان برگزار می‌شود، ابراز داشت: پیوند و تحکیم مودّت بین دانشگاهیان با محور فعالیت‌های بسیج اساتید به‌ویژه در زمینه فرهنگی و ورزشی می‌تواند عامل ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی از رهگذر انتقال تجارب مفید باشد.

نعمتی در ادامه تصریح کرد: در شرایط امروز جامعه که دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی بین گروه‌های مختلف جامعه است می‌بایست بیش از پیش با برگزاری چنین رویدادهایی زمینه همکاری را در جامعه افزون و دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم آنها ناکام گذاشت.

وی بابیان اینکه مسابقات، پنجشنبه ۱۷ بهمن در مجموعه ورزشی بعثت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه جامعه نیازمند شور و نشاط اجتماعی است لذا تلاش شد تا در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این مهم نمود عملیاتی بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.