نعمت الله نعمتی در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: مسابقات استانی بسیج اساتید به میزبانی دانشگاه آزاد دامغان و با شرکت ۱۵ تیم و حدود ۲۰۰ ورزشکار آغاز شد. 

وی ادامه داد: در این جشنواره، مجموعه ورزشی بعثت دانشگاه آزاد برای مسابقات ورزشی و مجموعه خوارزمی به منظور مسابقه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است. 

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، اساتید خواهر و برادر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان حضور دارند و مسابقات در یک روز برگزار می‌شود. 

نعمتی اظهار داشت: رشته‌های ورزشی این جشنواره شامل والیبال، دارت، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون و طناب‌کشی است و در کنار مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی نیز ورزشی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت ایام الله دهه فجر و با نام یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: اساتید استان از این جشنواره استقبال خوبی کردند که امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای آن‌ها در این دوره از مسابقات فرهنگی و ورزشی باشیم.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دارای دانشکده‌های داروسازی، علوم کشاورزی و صنایع غذایی، علوم پایه، حقوق و فنی و مهندسی است که قریب به چهار هزار دانشجو در ۱۵۰ رشته و گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در آن تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.