محمد فرزاد روز دوشنبه در گفت و با ایرنا ابراز داشت: اولویت پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان با افرادی است که حداقل پنج سال مستمری دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: تسهیلات بدون نیاز به ضامن همراه با حقوق ماهانه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به حساب مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

فرزاد بیان کرد: میزان تسهیلات پرداختی به مستمری بگیران واجد شرایط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان به مناسبت دهه فجر،  ۳۰ میلیون ریال با کارمزد ۱۰ درصد و اقساط ۳۶ ماهه است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان از سال ۱۳۸۴ تاسیس شده و از آن زمان تا کنون ۲ هزار و ۱۸۵ نفر مستمری بگیر این صندوق هستند.

فرزاد تصریح کرد: نیمه نخست امسال ۱۰ نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان مقرری ازکارافتادگی دریافت می‌کنند و ۴۳ نفر از بیمه‌شدگان فوت کرده‌اند که حقوقشان به بازماندگان تحت تکفل پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان اظهار داشت: از کار افتادگی فرد بیمه شده و بازماندگان درگذشتگان جزو مستمری‌بگیران محسوب می‌شوند.

هفت هزار و ۴۸۵ نفر از روستاییان و عشایر استان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بیمه اجتماعی عضویت فعال دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.