به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان به میزبانی این اداره کل بابیان اینکه طی ایام مبارک دهه فجر ۵۷ کلاس درس استاندارد و ایمن در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: امسال هشت طرح آموزشی و عمرانی با همکاری و تلاش آموزش‌وپرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان افتتاح می‌شود.

وی بابیان اینکه امروز در سفر استاندار سمنان به سرخه یک واحد آموزشگاه فنی و حرفه‌ای به بهره‌برداری رسید، افزود: این گونه طرح‌ها می‌تواند سهم عمده‌ای را در افزایش سرانه فضاهای آموزشی ایفا کند لذا مشارکت خیران می‌تواند منتهی به افتتاح زودهنگام پروژه‌های مدرسه‌سازی شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه به‌رغم تمام محدودیت‌های مالی برای اجرای طرح‌های آموزشی، پژوهشی و غیره در مدارس تلاش می‌شود، ابراز داشت: می‌بایست نشست‌هایی از این دست تبیین شود که آیا در مسیر اهداف و چشم‌اندازهایی که ترسیم‌شده است در حرکت هستیم یا خیر؟

دستورانی بابیان اینکه در آستانه عید نوروزمی کوشیم تا به دانش آموزان محروم خدماتی ارائه شود، در ادامه تصریح کرد: طرح گروه هم‌اندیشی مدیران مدارس و برنامه عملیاتی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر استان با هدف نشاط اجتماعی در ماه‌های آینده برای استان سمنان در گام اجرایی قرار می‌گیرد

وی بابیان اینکه براساس آمار، از نظر قبولی دانش‌آموزان در دانشگاه‌های دولتی و فرهنگیان، استان سمنان در رتبه سوم کشور قرار دارد، افزود: در بحث جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود با آموزش‌وپرورش همکاری خوب و سازنده‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، استان سمنان ۶۲۲ دانش‌آموز شهید و ۱۲۴ معلم شهید دارد که از امروز تا ۳۰ بهمن، طرح لاله‌های روشن برای برگزاری یادواره‌های شهدا در مدارس استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.