امیر عمیدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه تکمیل وبهسازی این محور ضروری بود ، ا افزود : این طرح با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال در یکی از روزهای دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی گفت: برای اتمام این مسیر اعتبار لازم تخصیص یافته و تا سال ۹۹ بپایا می رسد.

عمیدی ادامه داد: امسال لکه گیری جاده عباس آباد - کاهک نیز به طول هشت ونیم کیلومتر با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال انجام شد.

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه تصادفات و رعایت نکردن نکات ایمنی برای اطفای حریق یکی از چالش هایی است ،که باید با آموزش و فرهنگ سازی برطرف شود.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان بر فراهم ساختن تمهیدات برای پذیرش مسافران نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت : امسال در مقایسه با سال گذشته زیرساخت های بهتری در حوزه راه در شرق استان ایجاد خواهد شد و باید در زمان باقی مانده نیز تقویت شود.

عمیدی اظهارداشت : هفت کیلومتر محور میامی به جیلان زیرسازی شده و نیازمند قیر و روکش آسفالت است و عملیات اجرایی هفت کیلومتر بعد از ایستگاه راه آهن به سمت روستای جیلان نیز در صورت مساعد بودن آب و هوا به زودی آغاز می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان ادامه داد : محور میامی به جیلان از راه های مواصلاتی است که مسیر ارتباطی به استان گلستان را نزدیکتر می کند، در این راستا به طول ۱۴ کیلومتر با پیمانکار قرارداد بسته شده و درصورت مساعد شدن هوا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی گفت : با بهره‌برداری کامل از محور های مواصلاتی شهرستان شاهد افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای خواهیم بود.

بیش از  ۶۰ درصد راه های استان سمنان در شهرستان های شاهرود و میامی قرار دارد.

  ۶۶۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران - مشهد در استان سمنان واقع شده که سالانه نزدیک به ۱۵ میلیون زائران امام رضا (ع) از این محور تردد می کنند. 

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد .

به دلیل گستردگی بسیار زیاد استان سمنان ، ۲ اداره کل امور مربوط به راه و شهرسازی آن را انجام می دهند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.