داریوش طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بزرگترین باغ توت در ایوانکی شهرستان گرمسار به وسعت 50 هکتار با حضور وزیر جهاد کشاورزی بعدازظهر چهارشنبه هفته جاری افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: برای احداث و ایجاد باغ بزرگ توت در ایوانکی بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شده است و ایجاد بزرگترین کشت و صنعت در این بخش از برنامه های اولویت دار و از اهداف احداث باغ بزرگ توت است.
فرماندار گرمسار اظهارداشت: چهار طرح در حوزه کشاورزی و راه و شهرسازی در شهرستان گرمسار همزمان با سفر رئیس جمهوری و حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این شهرستان افتتاح و آغاز خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: اجرای سامانه آبیاری تحت فشار در 50 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان گرمسار و ساخت چهار هزار مترمربع استخر از دیگر طرح های آماده بهره برداری همزمان با سفر رئیس جمهوری و حضور وزیرجهاد کشاورزی در این شهرستان است.
وی تصریح کرد: بازسازی محور ایوانکی- آبسرد از مصوبه های سفر قبلی رئیس جمهوری با اعتبارهزینه شده بالغ بر 50 میلیارد ریال به طول 6 کیلومتر و پهنای 11 متر از جمله طرح های آماده افتتاح با حضور وزیر راه و شهرسازی است.
وی اضافه کرد: تعریض محور ایوانکی به گرمسار به صورت سه باند به طول 8.5 کیلومتر با اعتبار در نظر گرفته شده به میزان یکصد میلیارد ریال از طرح هایی است که در گرمسار با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی می شود.
طاهری ابراز داشت: تعریض محور ایوانکی- گرمسار به دلیل قرارگیری در مسیر زایران امام رضا(ع) نقش مهمی درکاهش تصادفات جاده ای دارد.
فرماندار گرمسار گفت: در پایان روز سه شنبه پیش رو جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است، این شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می شود و در 110 کیلومتری مرکز استان سمنان واقع شده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.