جعفرصادق اسکندری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت فرش پدیده آذربایجان چایپاره، بزرگترین تولیدکننده فرش ماشینی استان محسوب شده و با سرمایه گذاری بخش خصوص راه اندازی می شود.
وی بیان کرد: برای راه اندازی این واحد تولیدی با مساحت 9 هزار مترمربع و زیربنای چهار هزار و 500 مترمربع، 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که 200 میلیارد ریال آن سرمایه خارجی است.
وی با اشاره به اینکه در این کارخانه 18 نفر به طور مستقیم مشغول بکار می شوند، گفت: این واحد با آخرین تکنولوژی پیشرفته روز دنیا، فرش های با تراکم 3900 از نوع دستباف گونه با نخ بایر آلمان در هشت رنگ ثابت را تولید خواهد کرد.
اسکندری با اشاره به اینکه این واحد سالانه 120 هزار متر مربع فرش تولید می کند، اضافه کرد: عملیات اجرایی این واحد در اسفند سال 1388 آغاز شد و طی ماه های اخیر به اتمام رسید.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه /فردا/ میهمان مردم آذربایجان غربی خواهد بود و در ورزشگاه شهید چمران خوی سخنرانی خواهد کرد.
در این سفر یکروزه، 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.
3072/6009
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.