حبیب‌الله خجسته‌پور روز شنبه در نشست خبری به مناسبت اعلام برنامه‌های دهه فجر در سالن اجتماعات امامزاده یحیی(ع) ابراز داشت: رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت چهار مولفه مهم و اساسی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تایید صلاحیت نامزدهایی که رد صلاحیت شده‌اند و یا صلاحیت آنان احراز نشده است، شاهد رقابتی شدن انتخابات باشیم.

وی یادآور شد: میانگین مشارکت مردم در انتخابات در ۱۰ دوره گذشته در کشور ۶۰ درصد است و استان سمنان مشارکت ۷۰ درصدی شرکت در انتخابات را به نام خود ثبت کرده است.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار کشور را به جهانیان نشان می‌دهد و تمام مسوولان در تلاش برای برگزاری انتخابات سالم با حداکثر مشارکت باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان یادآور شد: اعضای هیات اجرایی انتخابات را فرماندار، دادستان و نماینده ثبت احوال هر شهرستان پیشنهاد و اعضای هیات نظارت افراد را تأیید می‌کنند و این نشان از سلامت روند انتخابات است.

خجسته‌پور با اشاره به برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در کشور اظهار داشت: نمایش فیلم‌های این جشنواره در سینماهای استان سمنان پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: جشنواره فیلم فجر در تهران برگزار می‌شود و در برخی استان‌ها، همزمان با تهران برخی فیلم ها به نمایش درمی آید و با توجه به ظرفیت استان، نمایش تعدادی از این فیلم ها در سمنان برنامه ریزی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مشارکت سیاسی مردم استان در انتخابات ۱۰ دوره گذشته ۱۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

۷۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی با صرف  ۹هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.