علیرضا شریفی نژاد روز پنجشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های گازرسانی استان سمنان در دهه فجر امسال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۰  درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، افزود: با بهره برداری از این طرح‌های گازرسانی، ساکنان روستاهای نگارمن و امیریه در شهرستان شاهرود و منطقه دربند شهرستان مهدیشهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به مصرف ۷۰ درصد گاز استان در بخش نیروگاه و صنعت، بیان کرد: بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای بهره برداری از طرح‌های گازرسانی به واحدهای تولیدی و کشاورزی در شهرستان‌های شاهرود، سمنان، دامغان، گرمسار و آرادان در دهه فجر امسال صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات گاز رسانی به روستاهای عبداله آباد سرخه و بنه کوه و ناروهه گرمسار  با ۴۵ میلیارد ریال دهه فجر امسال آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: ۶ سال گذشته، ۹۵ روستای استان گازرسانی و یک هزار و ۲۲۵ کیلومتر شبکه زیرساخت گاز در استان اجرا شد.

از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید تاکنون ۶۹ هزار و ۳۵۵ مشترک به خانواده مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان سمنان اضافه شد که این آمار نشاندهنده افزایش برخورداری بخش‌های مختلف استان مانند صنعت، کشاورزی و روستایی از نعمت گاز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.