حشمت الله عسگری روز سه‌شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: دولت با تمام توان برای رفع مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی سمنان در تلاش است و با هم‌افزایی دستگاه‌های‌ اجرایی می‌توان برای توسعه استان پیش قدم شد.

وی خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات پنج هزار میلیارد ریالی در بخش‌های مختلف بخش صنعت و تولید استان سمنان در سال ۹۸ از دستاوردهای ماندگار دولت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ادامه داد: هماهنگی بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی این استان افزایش یابد.

عسگری تصریح کرد: توسعه اقتصادی استان سمنان بر محور تولید و صنعت از رویکردهای مثبت برای رونق اشتغال است که این رویه باید ادامه‌دار باشد.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، معدنی و صنعتی سمنان در دستور کار فعالان اقتصادی باشد و دولت در مسیر توسعه این استان در کنار سرمایه‌گذاران است.

در این نشست با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با تصمیم اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ۵۶ واحد صنعتی و کشاورزی استان به منظور دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

استان سمنان ۲ هزار و ۱۰ واحد صنعتی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.