کامیار داهیم روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای برنامه‌های مصوب کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی این تعداد اکیپ دامپزشکی در قالب مطب، درمانگاه، بیمارستان و مراکز مایه‌کوبی در مناطق روستایی و عشایری استان خدمات دامپزشکی مختلف در زمینه‌های واکسیناسیون، معاینه و ویزیت دامها و مشاوره را به صورت رایگان ارایه می‌دهند.

وی گفت: اجرای طرح همزمان مایه‌کوبی رایگان علیه بیماری «بروسلوز» و «لمپی‌اسکین» در دام سنگین، اجرای فاز سوم مایه‌کوبی رایگان بر علیه بیماری تب برفکی، ارائه میز خدمت و دیدار چهره به چهره همه روسای ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها با بهره‌وران از خدمات دامپزشکی و رسیدگی به مشکلات آنان از برنامه‌های قابل اجرا در دهه‌فجر امسال است.

وی اظهار داشت: نشست خبری مدیرکل دامپزشکی با اصحاب رسانه، حضور پرسنل اداره کل دامپزشکی استان در همایش گردهمایی ۲۲ بهمن، دیدار با خانواده شهدا، تجدید میثاق با شهدا، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در اداره کل دامپزشکی استان از دیگر برنامه‌های شاخص این اداره کل در طول این ایام است.

آذربایجان‌غربی دارای بیش از ۹ میلیون واحد دامی‌ است که شامل دام سبک و سنگین و مرغ و ماکیان است.

این استان دارای سه هزار روستاست که اغلب ساکنان آن به دامداری و کشاورزی اشتغال دارند.

همه‌ساله در آذربایجان‌غربی همزمان با سایر نقاط کشور جشن‌های دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن با شور و نشاط ویژه‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.