منوچهر فخری روز پنجشنبه در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات عمرانی استان سمنان در ساختمان شماره ۲ استانداری افزود: تعریف ساز و کارهای سرمایه‌گذاری با هدف باروری اقتصاد شهرهای استان به ویژه شهرستان‌هایی که امکان بلندمرتبه‌سازی در آن‌ها وجود دارد، لازم است.

وی بیان کرد: بخشنامه‌ها در این زمینه نیازمند بازنگری است تا شرایط به خصوص در چهار شهرستان گرمسار، شاهرود، سمنان و دامغان برای بهره‌مندی از موقعیت ساخت و ساز ساختمان‌های بلندمرتبه فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: طرح‌های تفصیلی شهرداری‌های این استان منطبق بر شرایط و ضوابط کنونی حاکم بر شهرها تهیه و تدوین شود.

وی با اشاره به وجود برخی کمبودها در منابع مالی در کشور، تصریح کرد: با این وجود، طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف در استان سمنان در دست اجرا است.

فخری خاطر نشان کرد: سازنده غیرمتخصص، مصالح غیراستاندارد و عدم مسوولیت کافی ناظران سه شاخصه تاثیرگذار در سختی تهیه مسکن در شهرهای استان سمنان شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان یادآور شد: عمر مفید ساختمان‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و با گذر زمان و وقوع حوادث پیگیری راه‌حل‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.