حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای کارمند و فرهنگی استان سمنان در سالن اجتماعات شهید مطهری شهر سمنان افزود: نسل امروز در زمان جنگ و انقلاب نبودند و وظیفه واجب بر دوش همه افراد انقلابی است که ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت را به منظور سربلندی کشور به نسل امروز معرفی کنند.
وی ادامه داد: نفوذ ایران در کشورهای منطقه از برکات خون شهدا است و دشمن اصرار بر خروج کشور از منطقه و کاهش نفوذ دارد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی تاکید کرد: همه اقتدار و عزت کشور به واسطه فرصت‌سازی شهداست، اما برخی افراد فرصت سوز هستند و این دردناک است.
وی ابراز داشت: به واسطه فرصت‌هایی که شهدا ایجاد کردند باید گام بلند و استوار برای عزتمندی کشور برداشته شود و در برابر جهان‌خواران ایستاد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: یکی از وظایف ملت در برابر شهدا، مطالعه وصیت‌نامه شهدا و ادامه راه شهدا و عمل به خواسته‌های آنها است.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی به منظور حضور در نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی مدیران جهادکشاورزی استان، سخنرانی در بین مردم ولایت مدار این استان در تجمع ۹ دی، حضور در همایش یادواره شهدای کارمند و فرهنگی استان سمنان به همت بسیج فرهنگیان و کارمندان سپاه قائم(عج) استان و رونمایی از تمبر ۴۰ سالگی بسیج به سمنان سفر کرده است.
استان سمنان سه هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده که بیش از ۳۰۰ نفر از شهدا از قشر کارمند بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.