حشمت الله عسگری روز چهارشنبه در نشست شورای توسعه راهبردی استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: ترکیب مهارتی، سن و دیگر اطلاعاتی که از ساختار کارمندی سمنان موجود است از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهیه و در نشست‌های آینده ارایه شود.

وی خاطر نشان کرد: براساس آمار حداقل در پنج سال آینده بخش قابل توجهی از کارمندان دستگاه‌های اجرایی بازنشسته می‌شوند که باید با اتخاذ رویه‌های اصولی برای ساماندهی کارکنان دولت در استان اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: جذب نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر آزمون‌های عملی و علمی است که این رویه در دولت‌های گذشته چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفت.

عسگری تصریح کرد: بسیاری از کارکنان دولت ظرفیت ارتقای جایگاه را ندارند و با اشغال ردیف‌های شغلی اداری مشکلاتی برای مجموعه ایجاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: در جذب نیروی انسانی ویژه ایثارگران تلاش شود نیروهای کیفی به استخدام دستگاه‌های اجرایی درآیند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: اجرای طرح‌های مختلف برای هوشمندسازی شهر و دولت الکترونیک باید به کاهش نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان منجر شود.

در این نشست در ارتباط با اجرای طرح شهر هوشمند و توسعه دولت الکترونیک، شفاف سازی در تعداد کارمندان دولت و مسایل زیرساختی شهرستان های استان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.