به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز شنبه در نهمین شورای اداری استان کرمان، سرعت در توسعه، رضایتمندی مردم، صحت کار و جلوگیری از سوء استفاده را مهمترین ویژگی های دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود: بارگذاری اطلاعات تمام دستگاه های اجرایی در وب سایت ها، نخستین گام دولت الکترونیک است که باید اجرایی شود.
وی اظهار داشت: ابزار توسعه دولت و حاکمیت؛ سیستم اداری است که اگر وقت بیشتری صرف بهبود این مهم شود راندمان کار افزایش می یابد.
استاندار کرمان با بیان اینکه توسعه و رضایتمندی مردم 2 ویژگی کارکرد مفید سیستم های اداری است تصریح کرد: پاسخگویی صحیح و بموقع سیستم های اداری رضایتمندی مردم را در هر شرایطی ایجاد می کند.
فدائی با بیان اینکه یکی از پیش بینی های دولت برای جلب رضایت مردم ارائه میز خدمت است گفت: معنای میز خدمت در دنیا این است که مراجعه کننده به دستگاه دولتی به یک نفر مراجعه کند.
وی با اشاره به اینکه عملکرد کنونی میز خدمت در ادارات همانند باجه راهنمای ارباب رجوع است یادآور شد: ساز و کار ارائه خدمات میز خدمت در ادارات بصورت واقعی اجرایی شود.
استاندار کرمان با بیان اینکه زمانبندی برای ارباب رجوع در سیستم های اداری باید مشخص باشد تا کارمند بموقع کار را انجام دهد تصریح کرد: برخی از مدیران بویژه مدیران غیربومی کارهای اداری را جدی نمی گیرند که با این رویه استان به توسعه نمی رسد‌.
فدائی خاطرنشان کرد: اختلافات بین دستگاه های اجرایی باید در شورای رفع اختلافات استانداری ارائه و حل شود و اگر مشکل بر طرف نشد به دستگاه قضائی مراجعه کنند.
جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز با اشاره به اجرای دولت الکترونیک در این استان افزود: در کرمان 2 هزار و 17 خدمت شناسه دار الکترونیکی وجود دارد که تاکنون بخشی از این تعداد اطلاع رسانی شده است.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.